    From: "MB" <k...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tupot bosych stóp
    Date: Wed, 11 Feb 2009 11:40:12 +0100
    Sender: k...@w...pzuzycie.pl

    > Chodzę sobie po wykańcznym właśnie mieszkaniu i boję się, że zaraz
    > potem mnie wykończy tupot bosych stóp u sąsiadów z góry. Jak rodzice
    > wrócą z szychty, to bawią się w berka z pociechami :(

    Witaj w klubie... :-( Mam dokładnie to samo z sąsiadami z góry. Cholerny
    mały gnojek potrafi przez pół godziny bez przerwy biegać z jednego końca
    pokoju w drugi. A kiedy cała rodzinka urządza sobie gonitwy po mieszkaniu z
    psami (mają dwa), mam wrażenie że nad głową stado bizonów zrobiło sobie
    dyskotekę.
    Sam już chciałem wyciszyć strop mimo tego że mam już wykończone mieszkanie,
    jednak z informacji jakie zdobyłem wynika że nic to nie da. Drgania będą
    przenosiły się przez konstrukcję budynku (ściany). Spróbuj zresztą przyłożyć
    ucho do którejkolwiek ze ścian kiedy nad głową ktoś biega. Przekonasz się że
    znaczna część dźwięków o niskiej częstotliwości wcale nie przenosi się przez
    sufit.
    Gdybym tylko mógł cofnąć czas, wybrałbym mieszkanie na najwyższej
    kondygnacji. Do dziś sobie pluję w brodę że posłuchałem bzdur o rzekomo
    psujących się windach i zimnych mieszkaniach na najwyższym piętrze.

    Pozdrawiam
    MB