    Subject: Re: tynk baranek
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 15 Feb 2016 20:41:58 +0100

    > Pani Krycha zastanawia się nad położeniem na suficie tynku "Baranek" 1,5 mm:

    > I to wszystko tak bez sprawdzenia przyczyn zalewania?! Bo jeśli teraz
    > z dachu leje się troszeczkę, nikt się tym stanem nie interesuje, to za
    > chwilę poleje się szerokim strumieniem. W tej stytuacji trzeba by mieć
    > nierówno pod sufitem, żeby pchać pieniądze w remont. Ale jeśli to -- jak
    > przypuszczam -- wykropliny w zimnym stropie, to przy okazji podwieszenia
    > sufitu warto skorzystać z okazji i zlikwidować przyczyny -- docieplić
    > i zaizolować. Wydatek nie taki wielki. A różnice w fakturze za ogrzewanie
> [...]

    Nie jest tak źle. To co jest widoczne na suficie, to ślady starych zalewań.
    Pojawiło sie mokre raz i to jeden dzień, w czasie odwilży, gdy topniał
    snieg na dachu.

    Spółdzielnia twierdzi, że dach jest po remoncie i nie powinien przeciekać.
    Jeżeli pojawią się nowe slady, to podejmą działania.
    Teraz przy deszczach, jak na złość, nie ma śladu nowych zacieków.
    Nie mam więc co zgłaszać.
    Na razie jest wszędzie sucho. Ale jak to jest pod dachem.
    Niech tylko ktos tam wejdzie na dach, to zaraz mogą być nowe kłopoty.

    Krycha.