  • Data: 2009-03-17 16:31:59
    Temat: Re: tynki na listwach
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To znaczy, ze byc moze miales szczescie trafic na dobrych fachowców,
    > ktorzy
    > zechca poswiecic Twojej budowie wiecej czasu.

    A czy to tak paradoksalnie nie wyglada, że właśnie chcą poświecić mniej
    czasu
    jego budowie niż inni wykonawcy? Wiem ze zalozenie listew zabiera troche
    czasu, ale czy praca pozniej nie jest znacznie latwiejsza i szybsz? Czy w
    efekcie
    za dodatkowy koszt listew, tynkarze nie ulatwiaja sobie pracy wykonujac
    to szybciej, mniejszym nakladem pracy i lepiej?
    Nie wiem czy masz doswiadczenie w tynkowaniu z listwami i bez aby
    porownac, czy tynkujecie tylko na listwach? Jezeli tak to prosze podziel sie
    doswiadczeniami co do pracochlonnosci i szybkosci.

    Pzdr
    Darek

    P.S.
    niedlugo bede budowal dom i zastanawiam sie czy nie pozakladac takich
    listew tynkarza - to moge zrobic sam w przeciwienstwie do tynkowania :-).
    W jaki sposob montowac listwy aby nie miec pozniej problemow z ich
    wydlubaniem,
    po wydlubaniu moga byc zniszczone, byle narobily jak najmniej szkody (dziur)
    polozonym tynku.