  • Data: 2009-03-17 21:24:41
    Temat: Re: tynki na listwach
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "J23" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gporlf$v3v$1@news.onet.pl...

    > Kiepskiemu tynkarzowi to nawet listwy nie pomogą
    > a dobry fachowiec bez listew zrobi równiutko.
    > U mnie zrobili równiutko, sprawdzałem 2,5m poziomicą.
    > Nie uzywali żadnych listew

    U mnie było jak zawsze kilku tynkarzy hehe. Ci pierwsi, co ich wywaliłem,
    używali listew ocynkowanych i po ich robocie były między pionowymi listwami
    wklęsłe meniski. Jak sie przyłozyło poziomo łatę to na tych metalowych
    listewkach się opierała, a po środku był dołek. Następni po nich wyrównywali
    to gipsem szpachlowym. Ale nastepni tynkowali bez żadnych pomocy i robili to
    idealnie. 7zł/m2