  • Data: 2012-08-15 00:08:00
    Temat: Re: tynkowanie - jak sie liczy belki stropowe?
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jeżeli nie uświadamiał Cię biorąc robotę, zapłać mu za m2, które pokryły
    te belki.

    > Powinieneś powiedzieć, że masz tyle i tyle do otynkowania i prosisz o
    > sprawdzenie czy akceptuje obmiar.

    ja powiem tak, cóż to ma za znaczenie obmiary. Ty sobie mierzysz dla własnej
    świadomości a on niech mieszy jak chce niech mnoży co chce a Ciebie
    interesuje
    cena finalna.

    >Jak zaakceptuje, to wpisujesz do umowy,

    po co, wpisujecie do umowy zakres pracy i cene końcową, po co bawić się
    w metry i inne zaklęcia.

    > jak nie to liczycie razem (bo jak Ci obmierzy sam lub na oko to będzie min
    > 1/3 więcej wliczając w to dodatkowo wszystkie okna jak ściany).

    uważam j.w.

    > Potem w umowie wpisujesz cenę za otynkowanie ścian i sufitów w budynku tym
    > i tym o łącznej powierzchni ... za cenę ... brutto. I jeden problem z
    > głowy.

    uważam to za komplikowanie. Ja osobiście wpisał bym tylko zakres prac,
    jakich pomieszczeń się to tyczy i cenę.

    Pozdrawiam
    Darek