  • Data: 2012-08-15 09:23:48
    Temat: Re: tynkowanie - jak sie liczy belki stropowe?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 sierpnia 2012 22:08:14 UTC+2 użytkownik rt napisał:
    > Witam
    >

    > tynkarz mnie uswiadomił że belki stropowe liczy się 3x metry bierzące belki
    >
    > bo jest z tym duzo roboty itp itd - czywiscie kiedy brął ta robotę ie bylo o
    >
    > tym mowy. Pytanie - czy ktos z was przerabiał również taka karkulacje?

    Skoro umawialiście się od m2 to zapłać normalnie za m2.
    Dobrze że nie doliczył jeszcze np 50 zł za obsadzenie puszki elektrycznej.
    Wielokrotnie tu pisałem: umawianie się na cenę za metr, m2, punkt itp to proszenie
    się o kłopoty.
    Pokazujesz fachowcowi co i jak ma być zrobione a on powinien Tobie podać cenę za
    całość.