  • Data: 2017-09-04 16:54:54
    Temat: Re: ubezpieczenie mieszkania - przepięcie
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-04 o 15:02, Pete pisze:

    > Na jakiej podstawie?

    Nie wiem, pewnie na 40-tej stronie OWU, malutkim drukiem jest to
    zapisane. To, że ubezpieczyciele chętnie sprzedają polisy i odwrotnie
    proporcjonalnie chcą wypłacać odszkodowania, to żadna nowość.

    > ALe chyba uszkodzenie elektryczne w instalacji bez pomiarów to chyba
    > byłby łatwy punkt zaczepienia do odmowy wypłaty odszkodowania.

    A to wszystko zależy od OWU, UOKiK i ewentualnych późniejszych wyroków
    sądowych. Jakiekolwiek pomiary nie uchronią urządzeń czy instalacji
    przed pośrednim lub bezpośrednim uderzeniem pioruna, i to jest jasne dla
    wszystkich co mają jakiekolwiek pojęcie o prądzie. Natomiast skutecznie
    chronią towarzystwa ubezpieczeniowe przed wypłatą odszkodowań.