eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieukładanie deski tarasowej (kompozytowej) - poziomowanieRe: układanie deski tarasowej (kompozytowej) - poziomowanie
  • Data: 2014-05-02 14:22:17
    Temat: Re: układanie deski tarasowej (kompozytowej) - poziomowanie
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-01 21:58, Adam pisze:
> [...]
    > pod kazdym legarem klej ktory bedzie podciagal kapilarnie wilgoc z kazdego
    > deszczu czy wody to ten legar zgnije 3 x szybciej niz odseparowany
    > plastikowymi podkladkami :) Pamietaj zeby woda opadowa miala gdzie swobodnie
    > splywac - czyli tam gdzie jest spadek zebys nie przyblokowal odplywu wody.
    >
    > Zalezy jeszcze jakie masz te legary, ja mialem bodaj 80x60 (albo troche
    > grubsze, nie pamietam) i podpieralem / podkladalem co metr. Po roku taras
    > wyglada idealnie, nic sie nie ugina, nic nie skrzypi, jest prosciutki :)

    Legary też mam z kompozytu - wygląda jak plastik prawie, 3x4cm,
    chłonność wilgoci poniżej 2% - to ten klej i jego woda "wali mi".
    Docelowo planowałem (wg zaleceń producenta) legary co ~37-40cm, a ich
    podparcie - tak często jak tylko się da, praktycznie na całej długości.

    A co do przepływu - legary będą ułożone w dobrą stronę, woda płynie
    równolegle do nich, a profilaktycznie zostawię co jakieś pół metra
    5-10cm przerwy, to też wystarczy by woda przepłynęła pomiędzy.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173