    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: umowa przedwstępna przy zakupie działki
    Date: Mon, 14 Sep 2009 19:51:44 +0200

    news:h8jhos$kep$1@inews.gazeta.pl...

    > Zaliczki niestety w pojedyńczej. Jeśli jednak w umowieni nie figuruje
    > słowo zaliczka, tylko zadatek - wtedy faktycznie, zwracany jest podwójnie.
    >
    > A ja bardzo jestem ciekaw, czy przy takich rozliczeniach typu "kupujemy
    > działkę od Pana Kazia a ten nam się rozmyślił", komuś udało się ten zwrot
    > zadatku x2 uzyskać. Bez ciągania się po sądach i długich procesów.
    >
    > J.

    Mnie sie cos takiego przytrafilo 2 lata temu
    sprzedajaca sie wycofala, umowa przedwstepna byla na papierze (bez
    notariusza), przy rozwiazaniu tej umowy (tez bez notariusza) bez slowa
    wyplacila 20k pln (zadatek byl 10k)
    zadna radosc choc frajerska kasa, ale fajna dzialka przepadla...

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl