  • Data: 2010-08-06 04:18:14
    Temat: Re: umywalka nablatowa cersanit alfa. jak zamontowac?
    Od: "Tornad" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo w pudelku tylko kartka z szablonem i uwaga zeby wyciac dobrze i dac
    > sylikon.
    >
    > I zachodze w glowe czy tego sie nie powinno jakos przykrecic?
    > Na stronie cersanitu o montazu cisza. W googlu chyba tez bo nie
    > znalazlem nic konkretnego.
    > Starczy po prostu calosc posmarowac sylikonem i podpiac do hydrauliki/
    > kanalizy?
    > Nie bedzie sie po blacie majtac?
    >
    > --
    > Lukasz Sczygiel

    Rzeczywiscie wystarcza silikon. Ale musi byc swiezy, miec mniej niz 3 lata
    i "dedykowany" do prac lazienkowo-kuchennych, korzystnie bezbarwny.
    Ja wymienialem i instalowalem kilka umywalek i pare bylo montowanych tylko na
    tym kleju. I mialem spore problemy by je z tej dziury w blacie odspoic i wyjac
    aby wstawic nowa. Podcinalem stary silikon nozem podklinowywalem az w koncu
    puscil.
    Silkon jest ponadto konieczny do uszczelnienia umywalki na styku z blatem.
    Powierzchnia musi byc idealnie czysta, wytarta do sucha. Pokryc silikonem
    wyciskamym z tuby zarowno blat jak i umywalke, wstawic, mocno docisnac a potem
    w miare szybko kawalkami wilgotnych szmatek nadmiar kleju po obwodzie, na
    styku krawedzi umywalki i blatu do czysta usunac. I ta umywalka, korzystnie
    jesli rownomiernie obciazona czyms ciezkim, musi ze dwa dni postac coby
    silikon wysechl i nabral mocy. I dopiero wtedy spoko montowac armature.
    Pzdr.
    Tornad