    From: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: uroki mieszkania na wsi zimą
    Date: Mon, 13 Feb 2012 23:38:46 -0800 (PST)

    > Posiadanie psa przy domu, to nie obowiązek... Gdyby go nie miał, to i by
    > nie szczekał :-)

    Niedaleko mnie jest osiedle domków jednorodzinnych ;-)
    Duża częśc domów to bliźniaki. Bliźniaki na małych działkach ...

    Nie wiem czemu ale na tamtym osiedle ludzie bardzo "kochają" psy.
    Nawet Ci którzy nie mieli nigdy psa po kupnie domu "kupują" psa bo
    przecież "wypada" ...
    Pytałem się z ciekawości po co im pies jeśli ich ciągle nie ma w domu
    to otrzymałem odpowiedź że dla ... bezpieczeństwa ...
    Tyle że zwykły pies nie wytresowany (których zapewne na wsiach jest w
    99,9% takich) jest na tyle głupi że zwykły złodziej wrzuci mu zatrute
    mięso (np. kiełbasa) i pies to zeżre i cały pożytek z psa od razu
    zniknie ...
    Więc kwestię "bezpieczeństwa" pomijam , bo dużo bardziej skuteczny
    jest alarm + ubezpieczenie domu ...

    Później takie psy na małych działkach i w kojcach wyją całe dnie/nocy
    a że psów jest sporo to i hałas spory i szlak trafia największą zaletę
    mieszkania na wsi (ciszę ...)