eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieutwardzone miejsce parkingowe - samodzielne wykonanie › Re: utwardzone miejsce parkingowe - samodzielne wykonanie
  • Data: 2017-01-01 21:24:00
    Temat: Re: utwardzone miejsce parkingowe - samodzielne wykonanie
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.01.2017 o 18:04, Pete pisze:

    > też :P

    ludkowie, ja z wielką łaską dostałem pozwolenie na zrobienie tego
    parkingu. teren nie jest mój i nie będzie. niema szans żeby tu wjechała
    jakakolwiek maszyna budowlana - wszystko ręcznie. kilof, łopata grabki?
    Może taka mikro koparka wjedzie, ale tak czy siak transport materiałów
    budowlanych albo osobówką albo piechotą. Szukam więc sensownego i
    taniego rozwiązania. zakładałem ze jednak 10cm beton podparty co 60cm
    nie pęknie. widać mam juz słabe oko, jeśli się pomyliłem. Może kupię
    taką jedną "kostkę" i potestuje?
    Dzięki za wskazówkę że cegła w gruncie szybko się zestarzeje. wezmę to
    pod uwagę. jakby komuś jeszcze przyszła do głowy jakaś tania alternatywa
    - jestem otwarty na propozycje.

    ToMasz