  • Data: 2012-11-18 17:15:58
    Temat: Re: uzupelnieni tynku cem-wap po kuciu na scianie
    Od: cte <c...@o...eu.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-05 08:55, s...@g...com pisze:
> [...]
    nie bylo za bardzow widac roznicy? na razie dziury uzupenilem zaprawa i tylko na
    wierz planuje dac gotowy tynk doliny nidy - tylko nie wiem jak to docierać i
    rozcierać zeby bylo ok

    > Jak tynk zwiąże (po paru dniach) mozesz nalozyc gips i zeszlifowac siatka scierna.
    Po pomalowaniu bedzie równo i ladnie.

    Równo i ładnie to pewnie będzie. Ale miało nie być za bardzo widać. A
    gips na tynku cementowo-wapiennym będzie widać z kilometra (wiem, bo mi
    tak inteligentni inaczej zrobili na budowie)