  • Data: 2010-01-14 12:01:18
    Temat: Re: w sprawie wyboru pieca gazowego
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hin07k$sqq$1@news.dialog.net.pl...
    > Na twoim miejscu zrezygnowałbym w tym projekcie z garażu. Bo rozumiem, że
    > dom ma 90 m2 + garaż Zresztą po co Ci garaż, samochód to nie członek
    > rodziny, chyba że planujesz zakup nowego i drogiego auta.

    Garaz musi byc. Teraz tez mam i bardzo sobie to chwale.

    > Garderoba w sypialni to tez nie najlepszy pomysł. A łazienka i garderoba w
    > sypialni to juz zupełny masochizm. Już sobie wyobrażam jak któryś z
    > małżonków wstaje wcześniej i biega po sypialni trzaskając drzwiami, świeci
    > światłem itd.

    Pomiedzy sypialnia a garderoba nie bedzie drzwi a tylko zaslonka. Swiatlo
    mozna zapalic w garderobie i nie budzac spiacego ubrac sie bez problemu.

    > Pokój rodziców pomiędzy pokojami dzieci, to zupełny brak intymności, nie
    > tylko dla Ciebie ale i dla dzieci.

    Jak to brak intymnosci? Przeciez to osobny pokoj :-)

    > Ewentualnie zamieniłbym sypialnię na tą najbliżej salonu.

    Za blisko...

    > Ta nieszczęsne WC przy kuchni, ja dałbym wejście od przedsionka i by było
    > super. Szafę z przedsionka przestawiłbym na drugą ścianę

    O tym tez myslalem juz... cos musze z tym zrobic bo tez nie podoba mi sie.

    > Pisałeś też że ze większośc czasu będziesz spędzał w ogrodzie, zastanawiam
    > się ile to jest. W naszym klimacie w ogrodzie daje się posiedzieć na
    > ławeczce góra przez pół roku pomiędzy majem a wrzesniem (5 miesięcy) i to
    > też nie zawsze da radę. Pozostałe miesiące to duża loteria i nie zawsze
    > przyjemność.

    W pozostale miesiace przesiadywac bede w "ogrodzie zimowym" :-)

    > Już tak na koniec jeszcze popatrzyłem na projekt i myślę że, masz nie
    > wiele miejsca na składowanie różnych rzeczy codziennego użytku,

    Jest wystarczajaco. Wiem co mam dzis do pochowania i mieszcze sie z tym,
    wiec w nowym domku tez dam rade.

    > Sam projektuję dom dla siebie już od pół roku, wszystkie rozwiazania
    > sprawdzam wizualnie gdzie tylko sie da. Najlepiej zacznij się umawiać na
    > oglądanie domów na sprzedaż i najlepiej tam gdzie mieszkają ludzie.

    Poza tym malym WC, ktore trzeba przeniesc gdzies, wszystko mi odpowiada w
    tym projekcie ale dzieki za sugestie :-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info