    From: SoloHan <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: wanna - obudowa
    Date: Thu, 20 May 2010 09:39:43 +0200

    On 05/19/2010 01:16 AM, lukas wrote:

    > problem w tym, że nie wiem jak osadzić w tym taką baterię jak na
    > zdjęciu. A gościem od wszelkich robót jestem ja - uczę się wszystkiego
    > powoli...

    boki wanny, ytong jak już ktoś napisał, a te poziome powierzchnie z
    przodu, to pewnie najlepiej zrobić konstrukcję z profili i przykręcić do
    nich regips zielony, na regips flizy z otworami na baterie i to chyba
    tyle. W miejscach gdzie będą baterie przykręcane, można od spodu (pod
    regips) podłożyć cienką blachę albo profil jakoś dopasować dla
    wzmocnienia (chociaż nie wiem czy to konieczne). Sam tego nie robiłem,
    ale podobną konstrukcję wykonał dla mnie gość jak wykańczał mi łazienkę.

    pozdrawiam
    --
    sh