  • Data: 2015-01-15 10:48:28
    Temat: Re: węgiel stanieje.
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > dokładnie o takiej opinii wyborców marzy układ :-) Bo opinie ze partia jest
    > szalenców to umiesz zapewne uzasadnic czy tylko słyszałes w tvn-nie?

    > na partie która zauwaza ze układ jest praprzyczyną po kolei wszystkich
    > polskich kłopotów... Co nie znaczy ze to cos zmieni - to daje tylko jakąś
    > szczątkowa nadzieje na zmiany.
    Eech
    Jesli ktoś się nie zna na rządzeniu,a się pcha,żeby majsterkować przy gospodarce,to
    jest normalny?Oszuści nie pchali się do tego,to życie ich do tego zmusilo.I wyszlo
    jak wyszlo.
    To nie chodzi o partie,to chodzi o ludzi!System promuje miernoty.Państwem rządzi
    kilka osób..Reszta musi robić co im każą(dyscyplina partyjna).Co cwańsi próbują
    kręcić lody na boku.Pod tym względem historia zatoczyla kólko.Tak samo bylo za PZPR.
    Więc dopóki Pan Prezydent-ten,lub następny-nie zarządzi jednomandatowych wyborów,ja w
    plebiscytach udzialu brać nie zamierzam.A kilkunastoprocentowa frekwencja to obciach
    w Europie.
    Zwiększyly się tylko nasze możliwości glosowania.Można glosować nogami-wyjeżdżając z
    kraju.A nawet tam ci idioci każą glosować.
    I inni idioci glosują!