  • Data: 2014-01-09 12:29:07
    Temat: Re: wełna
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-09 12:04, m...@g...com pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    >
    > W przeciwieństwie do ciebie napiszę że Toprock właśnie miał problemy z
    > wymiarami.

    Moge pyknac zdjecia, mam tego ponad dwadziescia rolek.

    > Nie sznurowałem nigdy supermaty czy profi-tmaty , na noc się tak
    > zostawiało nieraz i na rano nadal było na swoim miejscu.

    Tego nie wiem, jeszcze nia nie robilem, ale wyglada na bardziej miekka w
    porownaniu do Toprocka.
    Niemile jestem zaskoczony wymiarami. Cos musze wymyslec na brakujaca
    szczeline. Ogolnie to lipa z ta welna za taka cene.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.