  • Data: 2014-01-10 10:46:17
    Temat: Re: wełna
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-10 10:25, m...@g...com pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Nie wiem ale wydaje mi się że uparcie szukasz dziury w całym.
    > Jeżeli bowierm producent deklaruje że jego wełna ma parametr lambda taki
    > a taki i że dla wyrobu oznaczonego grubością 200mm opór cieplny wynosi
    > ileś tam to co ty się przejmujesz że wełna jest nieco spłaszczona o 1cm?
    > Przecież ilość włosia ci się nie zmniejszyła. Zmniejszyła się tylko
    > ilość powietrza a wełna nadal trzyma deklarowane parametry zapewne
    > zgodnie z jakimiś normami i tolerancjami.

    A konstrukcje pod plyty to robisz przed, czy po ulozeniu welny? Poza tym
    ocieplenie to nie wlosie, tylko uwiezione elektostatycznie w welnie
    powietrze (Kogutkowi sie nie zgodzi bo konwekcja). Im cienszy wlos tym
    wiecej powietrza i tym zdaje sie te welny sie roznia. Oczywiscie moze
    tak byc, ze o 1cm ciensza welna ma deklarowane parametry, ale ja kupilem
    welne wg. grubosci takiej jakiej potrzebuje, a nie parametry na kartce.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.