    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wełna
    Date: Fri, 10 Jan 2014 11:38:33 +0100

    W dniu 2014-01-10 10:15, m...@g...com pisze:

    > Jeszcze teraz wyszło na grupie, że
    >> lepiej potrafi trzymać wymiar ;)
    >
    > Bo napisała to jedna osoba?

    A moze trzyma bo Ty tak napiszesz?
    Chetnym moge dac zdjecia, zaden problem. Dziwi tylko skad u Ciebie takie
    uwielbienie dla Isovera i deprecjacja Toprocka. Rockwoolem ocieplenie
    robi sie idealnie. Jest sprezysta, gesta i bardzo zwarta. Uklada sie jak
    gruba gabke, tylko ma niestety jeden minus, mianowicie nieprzyjemnie
    pyli. To jest jej jedyna wada, poza tym ma same zalety gdyby porownac ja
    do tanszych welen. W czym niby Isover ma byc lepszy poza mniejszym
    pyleniem? Jak narazie to napisales uzytkowo cos o braku sznurowania,
    choc ja i Toprocka prawie nie musialem sznurowac, zreszta to nie
    argument. Doszedl za to inny ciekawy parametr, tj. grubosc rozna od
    deklarowanej. Mi jest wszystko jedno ktora jest lepsza, bo mam jedna i
    druga. Ale zeby tak generalizowac to jakos obiektywne sie nie wydaje.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.