  • Data: 2009-03-23 19:41:26
    Temat: Re: wełna skalna
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Mar, 20:23, kamaya <k...@i...pl> wrote:
    > Witam,
    > chciałem kupić do ocieplenia poddasza wełnę Rockwool Superrock i Toprock
    >    ale w 3 hurtowniach odradzili mi kupno rockwoola twierdząc że jakość
    > tego spadła ostatnio drastycznie i polecili mi paroca, czy ma ktoś
    > wiedzę która wełna jest lepsza?

    Wieksza marze maja i tyle :)
    Kupilem trzy dni temu rockwoola toprocka 15cm i wszystko z nim na oko
    w porzadku. W jaki niby sposob spadla jakosc ? Mierzyli przenikalnosc
    cieplna laboratoryjnie i stwierdzili, ze jest coraz gorzej ? ;-) Jaka
    wogole oferte dostales? Ja wynegocjowalem super cene - 16,75 pln /
    m2 / toprocka grubosci 15cm.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.