  • Data: 2009-03-24 14:00:20
    Temat: Re: wełna skalna
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A Ty czym się zajmujesz ??
    >
    > Powiedz a powiem Ci prawdę o Tobie :).... bo może żyjesz w niewiedzy.

    Ostatni przykład przy zakupie wełny. Chciałem przed układaniem
    wybrac sobie tę która będzie mi najbardziej "podchodzić"
    Poszedłem więc do hurtowni i kupiłem 3 rolki - po jednej z kazdego
    rodzaju. Na temat współczynnika przewodności sprzedający mógł dopiero
    odpowiedzieć jak przeczytał na opakowaniu.. Wełna Knauf (nie zamknieta
    szczelnie) lezy pod gołą chmurka i leje na nia codziennie od kilku dni
    deszcz i śnieg. Na uwagę ze wełna po zamoknięciu nadaje sie juz srednio do
    uzycia sprzedajacy wzruszył tylko ramionami i nie zrobiło to na nim żadnego
    wrazęnia. Natomiast na fakt wyboru przeze mnie 3 rolek wełny skwitował" Aleś
    k.. wymyśłił"
    Troche to dziwna szczerośc bo widział mnie pierwszy raz i mam o wiele wiele
    wiecej lat niz 20.