  • 1. Data: 2009-03-23 19:23:38
    Temat: wełna skalna
    Od: kamaya <k...@i...pl>

    Witam,
    chciałem kupić do ocieplenia poddasza wełnę Rockwool Superrock i Toprock
    ale w 3 hurtowniach odradzili mi kupno rockwoola twierdząc że jakość
    tego spadła ostatnio drastycznie i polecili mi paroca, czy ma ktoś
    wiedzę która wełna jest lepsza?

  • 2. Data: 2009-03-23 19:41:26
    Temat: Re: wełna skalna
    Od: a...@g...com

    On 23 Mar, 20:23, kamaya <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    >    ale w 3 hurtowniach odradzili mi kupno rockwoola twierdząc że jakość
    > tego spadła ostatnio drastycznie i polecili mi paroca, czy ma ktoś

    Wieksza marze maja i tyle :)
    Kupilem trzy dni temu rockwoola toprocka 15cm i wszystko z nim na oko
    w porzadku. W jaki niby sposob spadla jakosc ? Mierzyli przenikalnosc
    cieplna laboratoryjnie i stwierdzili, ze jest coraz gorzej ? ;-) Jaka
    wogole oferte dostales? Ja wynegocjowalem super cene - 16,75 pln /
    m2 / toprocka grubosci 15cm.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2009-03-24 06:29:52
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    >w porzadku. W jaki niby sposob spadla jakosc ? Mierzyli przenikalnosc
    >cieplna laboratoryjnie i stwierdzili, ze jest coraz gorzej ? ;-)

    90% sprzedawców , hurtowników czy jak im tam, nie ma nawet elementarnej
    wiedzy o tym co sprzedaje.
    Nie ma zdolności posługiwania się wymaganą w 3 klasie podstawówki sztuką
    logicznego myslenia i fizyki z 5 klasy.
    9% coś wie , niekoniecznie prawdę.

  • 4. Data: 2009-03-24 07:01:46
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

> [...]
    > Nie ma zdolności posługiwania się wymaganą w 3 klasie podstawówki
    > sztuką logicznego myslenia i fizyki z 5 klasy.

    A Ty czym się zajmujesz ??

    Powiedz a powiem Ci prawdę o Tobie :).... bo może żyjesz w niewiedzy.

  • 5. Data: 2009-03-24 09:19:21
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Powiedz a powiem Ci prawdę o Tobie :).... bo może żyjesz w niewiedzy.

    Marcin W.
    jesli cie to dotknelo to byc moze jestes w tych 9%. Sprobuj moze cos
    wiecej powiedziec o tych gorszych parametrach rockwoola.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 6. Data: 2009-03-24 10:28:45
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    >Marcin W.
    >jesli cie to dotknelo to byc moze jestes w tych 9%. Sprobuj moze cos
    >wiecej powiedziec o tych gorszych parametrach rockwoola.

    czyli nie dajesz mi szansy byc w pozostalych 1 % ?? :(

    nic nie wiem o gorszych parametrach rockwoola...., wiem natomiast ze taki
    producent nie pozwoli sobie na produkcje materialu ktory nie spelnia
    okreslonych parametrow....

    co do wełny to wystrzegalbym sie wełny "made in china" - widzialem juz
    transporty takiej, ktora po rozlożeniu nie chciala rosnać ;) ... ale ta
    cena.... :)

    Pzdr.
    MarcinW.

  • 7. Data: 2009-03-24 13:52:43
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > A Ty czym się zajmujesz ??
    >
    > Powiedz a powiem Ci prawdę o Tobie :).... bo może żyjesz w niewiedzy.

    pneumatyka, mechanika, elektronika, teraz budowanie domu.

  • 8. Data: 2009-03-24 14:00:20
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > A Ty czym się zajmujesz ??
    >
    > Powiedz a powiem Ci prawdę o Tobie :).... bo może żyjesz w niewiedzy.

    Ostatni przykład przy zakupie wełny. Chciałem przed układaniem
    wybrac sobie tę która będzie mi najbardziej "podchodzić"
    Poszedłem więc do hurtowni i kupiłem 3 rolki - po jednej z kazdego
    rodzaju. Na temat współczynnika przewodności sprzedający mógł dopiero
    odpowiedzieć jak przeczytał na opakowaniu.. Wełna Knauf (nie zamknieta
    szczelnie) lezy pod gołą chmurka i leje na nia codziennie od kilku dni
    deszcz i śnieg. Na uwagę ze wełna po zamoknięciu nadaje sie juz srednio do
    uzycia sprzedajacy wzruszył tylko ramionami i nie zrobiło to na nim żadnego
    wrazęnia. Natomiast na fakt wyboru przeze mnie 3 rolek wełny skwitował" Aleś
    k.. wymyśłił"
    Troche to dziwna szczerośc bo widział mnie pierwszy raz i mam o wiele wiele
    wiecej lat niz 20.

  • 9. Data: 2009-03-24 20:21:03
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Decter wrote:

> [...]
    > k.. wymyśłił"
    > Troche to dziwna szczerośc bo widział mnie pierwszy raz i mam o wiele wiele

    Niestety sprzedawcy to przeważnie klienici z łapanki, blade pojęcie mają
    o tym co sprzedają, przykłąd: zona kupowała zlewozmywak do kuchni
    podwójna komora z ociekaczem w sklepie internetowym, na zdjęciu był sam
    zlew, pyta sprzedawcę jaki do tego zlewu jest syfon, cofnięty (butelka
    na ścianie) czy zwykły (butelka pod zlewem na środku), zależało jej na
    cofniętym bo chce dać pod zlew sortownik odpadów. Sprzedawca mówi że
    zwykły, tłumaczy mu jaka jest między tymi syfonami różnica, twierdzi że
    zwykły, ale ma też w sprzedaży takie cofnięte ale z innym zlewem,
    wymienić się nie da tylko dokupić dodatkowo, no trudno kupujemy,
    przychodzi zlewozmywak z dwoma syfonami, okazuje się że syfon do tego
    zlewozmywaka jest wyczynowy i oczywiście cofnięty !!! nic tylko takiego
    sprzedawcę za j..a powiesić, zwracamy tamten drugi syfon bo zbędny ale
    jestem do tyłu 10zł na paczce :( czekam teraz na zwrot kasy za syfon.

    --
    -----
    Pozdr

  • 10. Data: 2009-03-24 21:31:41
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "JanuszK" <J...@m...o2.pl> wrote in message

    > nic tylko takiego sprzedawcę za j..a powiesić, zwracamy tamten drugi syfon
    > bo zbędny ale jestem do tyłu 10zł na paczce :( czekam teraz na zwrot kasy
    > za syfon.

    Ty, ale gdyby sprzedawca miał cokolwiek pod czaszką to by nie został
    ekspedientem i by nie wykonywał takiej podłej pracy :-) Czego wymagasz?
    Inżyniera? :-)