  • Data: 2011-01-31 15:13:34
    Temat: Re: welna w skosach (znowu)
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "hk" <b...@m...pl> wrote in message
    news:4d4696b3$0$2458$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale jak to? Rodzice mieli stary dach pod papą i smołowali co jakiś czas,
    > ale żeby papa popękała, deski miały 1 cm szczelinę i zalewało sufity - to
    > tego nie było. I nie mieli dachówek czy blachy - papa na deskach...
    > Normalnie mnie zatkało - dach z dachówek, papa, deski i przy tym zalane
    > sufity???

    Jak topnieje śnieg to to co zostało nawiane pod dachówki zaczyna topnieć i
    zalewać. jak jest wiatr i deszcz pada prawie poziomo to też woda wpada pod
    dachówki i też zalewa jeżeli papa pęknie.
    To właśnie dzieje się u mnie.
    Niek nie przewidział, że papa popęka po 3 latach i że deski się rozeschną
    robiąc naprężenia w gównianej papie. teraz wiem, że trzeba było dać lepszą
    papę, zbrojoną.

    > Ja bym nawet nie pomyślał, że deski się rozejdą
    > :( A przecież chyba nikt się nie pieści z nimi - widziałem dachy z desek
    > jeszcze bez papy żadnej - na jesień deszcz na nie padał. Nawet jak te
    > deski suszone były (a wierzyć mi się nie chce) to co z tymi dachami będzie
    > po jednym sezonie???

    Ja ostatnio remontowałem źle ocieplony skos w pokoju narożnym. z 10 metrów
    skosów ale czara goryczy sie przelała jak ze skosu siknęła woda na metr,
    która tam się nazbierała