  • Date: Sat, 09 Apr 2011 10:46:25 +0200
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza
    <4d9cb621$1@news.home.net.pl> <inkr02$koj$1@news.onet.pl>
    <4d9df47d$1@news.home.net.pl> <inl95r$ia2$1@news.onet.pl>
    <4d9ea407$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
    <inmd00$38t$1@inews.gazeta.pl>
    <4d9eb9e9$0$2505$65785112@news.neostrada.pl> <inme1c$fq1$1@news.onet.pl>
    <4d9ec0fb$0$2446$65785112@news.neostrada.pl> <innl9f$ft1$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <innv52$n8p$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <ino4h3$9rk$1@news.onet.pl>

    W dniu 2011-04-09 01:08, Maniek4 pisze:
    > Ale rozumiesz co znaczy zlotych trzydziesci rozumiane jako zloty
    > trzydziesci, bo tak jestes przyzwyczajony?

    Tylko na tak slabo konkurencyjnym rynku jaki mamy mogautrzymac sie tacy
    naciagacze.

    > Ale przeciez mozesz. Rejestrujesz dzialalnosc przewoz osob i wozisz. Tak
    > jezdza busy w Zakopanem chociazby. Warto jednak, zeby byly jakies standardy
    > tego wozenia a nie 17 osob ginacych w T4 na taboretach.

    Nie mogę. Mam malucha tylko, poza tym w moim mieście jest limit ilości
    taksówek i więcej licencji nie rozdają!

    > Koniec 19 w. i poczatek 20 to taki wlasnie las. Kryzys lat trzydziestych
    > powstal w tym lesie. Przypomne, ze powodem bylo zajmowanie sie
    > przedsiebiorstw spekulacja papierami wartosciowymi bo to bardziej sie
    > oplacalo. Akcje osiagaly ceny zupelnie nie oddajace rzeczywistej wartosci
    > spolek. Nie bylo nakazu kredytow na budownictwo w USA, a FED nie rozdawal
    > pieniedzy. Wtedy jeszcze obowiazywal parytet dolara do zlota.

    FED ma tę władzę już od 1913 roku.
    O kryzysie polecam księzkę Murraya Rothbardta "Wielki kryzys w ameryce"
    bo ilość kłamstw na ten temat jest przeogromna.

    > Z malymi wpadkami jakos nad ta ekonomia udaje sie panowac. Wystarczy
    > makroekonomiczna analiza stop inflacji.

    Nie udaje się.
    IRL, Portugalia, choćby galopujące zadłużenie Polski, osłabienie warości
    nabywczej pieniądza, widmo bankructwa ZUSu.
    Oczywiście nie zbankrutuje bo nie ma takiego bezeceństwa ktorego nie
    dopuscilby sie rzad aby ratowac wlasna dupe.
    VAT23 to dopiero poczatek, za chwile bedzie benzyna za 7zl potem vat25 i
    inne wymyslne podatki, ciecia itp.

    > Nie przesadzaj. Wyciagasz jakies szczegolne branze z rodzaju paliwowych i
    > budujesz na tym ogolna teze. Ja sie z Toba zgadzam, ale nie wszystko jest
    > takie zle.

    Mówie o wszystkim, czym zajmuje sie Pantwo a nie powinno.
    Edukacja (przedszkola, szkoly, uczelnie), kultura, transport.....

    > To prawda, ale nie kazdy ma rodzine.

    To zyje z laski innych ludzi