    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza
    Date: Sat, 9 Apr 2011 11:13:54 +0200

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > Jestes przeciwny bo jestes przeciwny. Z grubsza sie z Toba zgadzam,
    > ale naprawde nie potrafie zrozumiec w czym jest taki problem zeby
    > tych pasow nie zapinac? Krawat sie gniecie czy co? Korwin podobno nie
    > lubi sie palic w samochodzie, ale nie powiedzial czy lubi wypadac
    > przez przednia szybe, a takich zdarzen jest zdecydowanie wiecej. Nie
    > wiem, moze tez lubi jezdzic pijany za kierownica, gadac przez
    > telefon, palic dzojta i ogladac telewizje w czasie jazdy, skoro
    > wolnosc to wolnosc. Tylko, ze ja akurat mam inne zdanie.

    tylko że jazda bez pasów szkodzi tylko kierowcy pozostałe działania mogą
    szkodzić innym...

    Państwo powinno ograniczać tylko te wolności które kolidują z wolnością czy
    bezpieczeństwem innych obywateli.

    Więc nakaz jazdy na światłach ok
    pasy nieOK
    zakaz rozmowy przez komórkę w samochodzie bez słuchawki OK
    zakaz zażywania narkotyków we własnym domu nieOK