  • Data: 2010-06-17 22:04:27
    Temat: Re: wiata (na auto) - zgłoszenie? projekt?
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:4c1a6f19$0$19169$65785112@news.neostrada.pl...
    > Chciałbym wywalić ten blaszak, bo szpetny i bez sensu (mały, malucha tam
    > można by trzymać od biedy), a postawić w tym miejscu wiatę (daszek na
    > palach), wykorzystując całą przestrzeń (między garażem a domem jest 35cm
    > przerwy, między garażem a płotem też 30cm przerwy).
    > Jak do tego się zabrać?
    > Nie wiem jak ze stawianiem czegoś mniej niż 3m od granicy działki?

    jesli wiata bez scan to nie obowiazuja przepisy o odległosciach od granicy.
    Wiate stawiasz na zgłoszenie jesli bedzie miała do 25m2 i bedzie
    wolnostojąca.

    > Czy na taką budowlę potrzebny "jakiś projekt", projekt podpisany przez
    > "mądrego", czy po prostu wystarczy stawiać (jak płot itp)

    ostatnio dałem na wiatę znajomego rysunek z wymiarami tylko, 20cm od granicy
    , bez uprawnień żadnych.

    > Czy na prace rozbiórkowe starego garażu trzeba jakieś zgłoszenie?

    pewnie tak

    > Projekt? (wiem że kolega rozbierając starą chałupkę musiał mieć projekt
    > rozbiórki, nadzór budowlany itd, ale to tylko garaż...)

    budynek powyżej 8m o ile pamietam to musi miec pozwolenie na rozbiórkę

    b.