  • Data: 2010-06-18 07:36:37
    Temat: Re: wiata (na auto) - zgłoszenie? projekt?
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hvf7gk$bi5$1@inews.gazeta.pl...
    > Gdybyś nie mówił to byś nie miał kłopotów :-)

    Na szczęście nikogo nie obchodziło co mówiłem... ważne jak zgłosiłem.
    Problemem może być ewentualnie sąsiad, który (o ile będzie znał przepisy)
    może się do mnie przypieprzyć, że rekreacyjnej wiaty używam do parkowania
    auta.
    A sąsiada nie znam jeszcze bo działka obok jeszcze nie ma właściciela :-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info