  • Data: 2010-05-17 06:46:15
    Temat: Re: wiata na drewno, drewutnia - plany
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ariusz pisze:
    > Czy ma ktoś plany wiaty na drewno.
    > Chodzi mi o taką, która pomieści z 20 do 25 kubików drewna + mały
    > schowek na taczki, łopaty...

    Widzialem gdzies plany (bardzo proste) i chyba zachorowalem
    na skladzik drzewa długi i chudy. Pelni role jesli nie plotu,
    to porzadnej odgrody, dzialajacej praktycznie cale lato, kiedy
    to drewno wygrzewa sie w sloncu. Na rzedzie pojedynczych słupków
    stalowych dwuspadowy daszek. Na dole cos w rodzaju palet.
    Calosc na tyle szeroka, by zmiescily sie 2 warstwy porabanego
    drewna. Dluga - wedle uznania.
    --
    A S