  • Data: 2011-03-22 08:05:38
    Temat: Re: wiata na samochod
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:im9f3o$b6o$1@news.onet.pl...
    > Jackare wrote:
    >
    > Tylko że on potrzebował pozwolenia na wykonanie wjazdu z drogi publicznej
    > a nie na wiatę :)
    >
    > MPZP nie może nakłądac dodatkowych wymagań ponad ustawami.

    Nakazali mu wykonać projekt wiaty z uwzględnieniem wymagań MPZP, m.in
    pokrycia dachu i kąta jego nachylenia. Zaczął normalnie - od zgłoszenia.
    Żeby było ciekawiej - on jest prawnikiem obsługującym m.in. firmy i
    inwestycje budowlane, ale niestety jak się urząd miejski mu postawił i
    zaczął robić pod górę to ostatecznie zrobił jak chcieli, bo gdy robił tak
    jak on chciał, to po bodajże dwóch czy trzech miesiącach nadal był w tym
    samym miejscu. Teraz jeszcze usiłuję sobie przypomnieć czy ten wjazd robił
    równocześnie z wiatą czy wykonał go rok wczesniej, ale nie pamiętam. Z tego
    co opowiadał cała przepychanka dotyczyła samej wiaty.
    MPZP z tego co on mi mówił jest w tej okolicy bardzo szczegółowy - jest to
    dość rozległe osiedle domów jednorodzinnych, praktycznie w całości wykonane
    przez jednego dewelopera, także cała okolica stanowi architektonicznie i
    kolorystycznie jakąś w miarę skomponowaną całość. Oczywiście teraz, po około
    7-8 latach od oddania osiedla ludzie próbują już spieprzyć wrażenie jakie
    stwarza całe osiedle malując elewacje na jakieś "wyróżniające się" kolory i
    do tego jakoś nikt się nie dowala. A powinien.
    --
    Jackare