  • Data: 2009-10-17 07:01:12
    Temat: Re: wiatr z kontaktów
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja to znam z autopsji bo dom mam wlasnie z Porothermu 44. Tam spoina jest
    > cienka i nie da sie tego kleic na placki bo pustak po prostu wpadnie w te
    > placki, spoiny pionowe sie nie zejda i bedzie to wygladac jak walacy sie
    > zamek z 13 wieku. Na prostych scianach murarz zaprawe nakladal lopata i
    > rozciagal po kwadratowych profilach ze stali. Inaczej to sie da z pustakami
    > dluzszymi niz szerszymi, ale to tez zadne ulatwienie. Murarz naprawde musial
    > by byc idiota murujac tak by zostawaly dziury znaczacych rozmiarow.

    kiki ma na myśli coś takiego:

    http://img442.imageshack.us/img442/7994/dsc7215mb5.j
    pg

    i pełny przegląd budowy
    http://forum.muratordom.pl/marzenia-o-h2-kontra-part
    acze,t139320.htm

    Po takich ścianach to wiatr będzie hulał jak nic. Kominów nie trzeba
    murować bo naturalna wentylacja grawitacyjna jest w ścianach :-)

    M.