  • Data: 2009-10-17 03:01:55
    Temat: Re: wiatr z kontaktów
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:hbasit$95q$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja to znam z autopsji bo dom mam wlasnie z Porothermu 44. Tam spoina jest
    > cienka i nie da sie tego kleic na placki bo pustak po prostu wpadnie w te
    > placki, spoiny pionowe sie nie zejda i bedzie to wygladac jak walacy sie
    > zamek z 13 wieku. Na prostych scianach murarz zaprawe nakladal lopata i
    > rozciagal po kwadratowych profilach ze stali. Inaczej to sie da z
    > pustakami dluzszymi niz szerszymi, ale to tez zadne ulatwienie. Murarz
    > naprawde musial by byc idiota murujac tak by zostawaly dziury znaczacych
> [...]

    Ale to właśnie wieje tamtędy. Nie ma przecież innego wytłumaczenia. Albo
    rozlazłe zamki albo spoina pozioma albo jedno i drugie. Wystarczy kilka cm2
    i będzie wiało.
    Te pionowe zamki to utopia. Trzeba mur z zewnątrz prysnąć szprycem i
    zatrzeć. Tynk od środka to jedno ale po wykuciu dziury na gniazdo jesteś
    natychmiast połączony z powietrzem.
    Trzeba pamiętać o tym żeby od góry zamknąć ostatnią warstwę cienką warstwą
    zaprawy i na góre nakleic od razu minimum 10cm styropianu żeby szczyt
    ocieplić.