  • Data: 2015-02-03 13:38:32
    Temat: Re: wiertarka
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja się skutecznie wyleczyłem z akumulatorowych. Najpierw miałem taniochę
    > marketową, a potem Skilla z dwoma akumulatorami. Przy większych
    > obciążeniach się nie sprawdza, a próba przewiercenia "na siłę" skutkuje
    > wyłamaniem plastikowych zębatek w przekładni planetarnej. Poza tym
    > jeżeli się tego nie używa na bieżąco, to gdy jest potrzebna ZAWSZE
    > akumulator jest rozładowany. No i trwałość akumulatora max 3 lata a
    > koszt nowego porównywalny z całą maszynką - bez sensu.

    Ano wlaśnie,akumulator.Moja też lata na aku 7Ah od alarmów.ale jest lekka
    i ma sprzęglo,które się bardzo przydaje.A jak się aku rozladuje,to biore
    prąd z samochodu.

    jak do kucia betonu (raz na 2 lata). Za to byle jaką wiertarkę
    > marketową używam "na okrągło" - raz jako wkrętarkę, raz jako mieszadło
    > do farby, innym razem jako wiertarkę. IMO do amatorskiego zastosowania
    > raz za jakiś czas lepiej kupić jedną maszynkę, niż dwie (no chyba, że
    > ktoś jest gadżeciarzem i "lubi mieć").
    > Jacek
    Tak.Tylko że te najtańsze wiertarki mają kiepskie silniczki.
    Padną,tyle że jedna po dwóch otworach,inna po dwudziestu.
    O ile pamiętam,mają za lekkie wirniki.
    Dlatego warto zainwestować w lepszą.Ale wtedy jest cięższa i pojawia się opisany
    problem z wiertlami.No i meble ciężko skręcać...