  • Data: 2010-07-19 14:49:25
    Temat: Re: wilgoć w piwnicy po deszczu
    Od: "Tornad" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > męcze sie z ta wilgocią juz drugi rok
    > co mogę jeszcze zrobic skoro kanały wentylacyjne sa we wszystkich 3
    > pomieszczeniach i sa otwarte - nawet bez kratek
    > okna sa tylko w 1 pomieszczeniu
    > jak je rozszczelniam to jest ok ale przy zamkniętcych od razu wyłazi wilgoć

    Nie piszesz czy sciany, glownie te narozniki sa od zewnatrz izolowane
    termicznie. I czy pod posadzka jest z 10 cm zwiru czy plyty wylali
    bezposrednio na gruncie. Czy moze masz izolacje styro pod ta posadzka.
    No i czy na lawie pod scianami zaaplikowali dwa razy pape na lepiku...

    Ja teraz mam podobny przypadek gdy po deszczu zawilgaca sie naroznik
    nowowybudowanego pomieszczenia piwnicznego, do wysokosci rzedu dwoch stop.
    Chlopcy zapomnieli dac izolacje pozioma i nastepuje normalny kapilarny podciag
    wody z fundamentu, ktory po opadach praktycznie stoi w wodzie gdyz drenarz
    opaskowy jest wyzej.
    Wymyslilem co by w tej piwnicy wybudowac druga cienka scianke, hydraulicznie
    izolowana od posadzki. Scainka bedzie miala wysokosc tylko okolo metra bo
    wyzej ten podciag kapilarny nie wystepuje. Od gory zamkne to jakas plyta,
    niech ta wilgoc tam sobie siedzi a nowa scianka bedzie sucha.
    Pzdr.
    Tornad