  • Data: 2011-01-18 11:21:34
    Temat: Re: wilgotna ściana w piwnicy - szukam przyczyny
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Shaman" <s...@o...com> wrote in message news:op.vphv1v0i4limig@sioux...

    >Pesymista we mnie mówi mi to samo :(. Optymista mówi, że po ociepleniu
    >podłogi w garażu i zrobieniu wylewki będzie dobrze. Nie wiem którego
    >słuchać :)

    Ja ocieplałem zasypywaną ścianę i jeszcze zrobiłem zakłady po 2 metry na
    boczne ściany tak żeby też ochronić wewnętrzne narożniki.
    Wtedy jeszcze budowlańcy robili dobrze. Zresztą do tych co mi stawiali mury
    nie mam większych uwag.
    Ja rozbiłem też dren w osłonie z włókna kokosowego na dole tej zasypanej
    ławy i ściany. Wyprowadziłem na zewnątrz. Na ścianę z bloczków poszedł tynk.
    Po kilku tygodniach na ścianę poszedł bitum Superflex 10 plus siatka
    polipropylenowa. Za kilka dni przykleili na resztę bitumu płyty styropianowe
    i dali folię kubełkową i zaczęło się zasypywanie i zagęszczanie.
    Teraz w piwnicy ściany są ciepłe.