  • Data: 2009-07-25 10:22:59
    Temat: Re: wino i cukier - politycznie
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h4elqb$err$1@news.onet.pl...

    > więsza część bezrobotnych to ludzie nie chca cy pracować lub tacu co
    > pracują na czarno.

    Racja, ale tu koło się zamyka. Pracuja na czarno bo zatrudniaąc sie w FIRMIE
    zarobia mniej albo wcale(wypłaty nie bedzie nie dostałem przelewu;))))

    > pierniczysz, praca na czarno to wina państwa. Nikt nie pisze że nei
    > płacenie za pracę jest OK, takie zachowania to patologia i margines.

    Widzisz Marku wiec ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.
    To że ludzie nie chca pracowac to Twoim zdaniem ich wina.
    A to ze Ci którzy chcą pracować są okradani przez pracodawcę to juz wina
    Państwa;))

    .

    > politykiem np.

    Ale tam też tylko chwilę jestes na tapecie i spad.
    Trzeba szybko garnąć aby zdąży sie nachapać;)))

    Dlaczego ludzie w typie Bombastica nie mają szacunku dla innych ludzi. Brak
    szacunku dla osób pracujących fizycznie czy nawet osób pobierajacych
    świadczenia socjalne to chyba nie jest objaw zdrowego zachowania.
    Jak dobrze że to nie jest norma że sa jeszcze w Polsce ludzie normalni.
    Jak czasami widze na stacji paliw takich yapiszonków którzy z samochodu nie
    wyjda zapłacić za paliwo tylko z pogarda przez uchylone okienko kase rzucaja
    to zastanawiam sie oco w tym wszystkim chodzi.

    Krzysiek