  • Data: 2010-12-23 08:21:26
    Temat: Re: włącznik oświetlenia - da się tak zrobić?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adamm" <a...@g...tam> napisał w wiadomości
    news:4d12ebc8$0$2499$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie, no co Ty.

    Tak odebrałem twój sarkazm, ale ok, mniejsza.

    > Wątek się rozwinął w stronę bardziej zaawansowanych rozwiązań niż to
    > potrzebne.

    Bardziej chodziło mi o to, że wykorzystując istniejącą centralkę od alarmu,
    a jest to przecież swego rodzaju norma obecnie, można sporo zyskać ponad jej
    standardowe funkcje.

    Natomiast automatyka przemysłowa - tu faktycznie, nie byłoby to ani tanie
    ani proste, ale za to jakie faaaajne :-)

    J.