  • Data: 2010-10-01 08:09:03
    Temat: Re: woda kapie z bojlera przy 40 C.
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-10-2010 o 11:25:33 arti <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > tak, jak odkrecam wode to szarpie i na kilka minut przestaje kapac z
    > bojlera, moj hydraulik powiedzial ze to na pewno zawor bezpieczenstwa
    > wysia
    > bo teraz takie gowna robia. Sam nie wiem, to przeciez nowy zawór.
    > Jaka wedlug ciebie moze byc przyczyna ?
    Pogoń tego hydraulika bo głupoty gada, brak naczynia przeponowego
    powoduje że jak grzejesz wodę to się ona rozszerza w zbiorniku i rośnie
    ciśnienie,
    a zawór bezpieczeństwa jak sama nazwa wskazuje zabezpoiecza cię przed
    większymi stratami związanymi z rosadzeniem zbiornika spuszczając nadmiar
    wody
    ze zbiornika. I teraz są dwie szkoły, zainstalować naczynie przeponowe albo
    nie przejmować sie kapaniem i dać rurkę plastikowa do zaworu i kapiącą
    wodę skierować
    do kratki ściekowej.
    --
    Pozdr