  • Data: 2010-09-29 17:21:04
    Temat: Re: wolnostajace vs do zabudowy...
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Wrz, 15:52, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > nie pozwoli mi na razie na zrobienie pełnoej zabudowy w kuchni, a do
    > odbioru muszę mieć kuchnię wposażoną w kuchnię :-) i zlewozmywak.

    Kurcze, pierwsze slysze zeby takie wymogi byly. Przeciez kupujac
    mieszkanie czy dom od developera kupujesz obiekt / mieszkanie juz
    odebrane, a w srodku jest pusto. Co nadzor interesuje czy masz kibel
    czy kuchnie ? Przeciez oni sprawdzaja tylko INSTALACJE, a kibel czy
    umywalka to juz nie jest element instalacji (jak dla mnie instalacja
    konczy sie na syfonie).

    Jakas totalna bzdura z tym wyposazeniem mieszkania do odbioru - jakis
    urzedas Ci chyba nagadal glupot :) Ja swoj dom zglosilem do odbioru 2
    wrzesnia i po 3 tygodniach czyli 23 wrzesnia mam dom oficjalnie juz
    odebrany. Nikt sie nawet nie pojawil, bo do takich malych inwestycji
    im sie nie chce jezdzic. Numer mam nadany i wlasnie sie przemeldowuje
    i wymieniam papiery :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.