  • Data: 2010-09-29 17:47:37
    Temat: Re: wolnostajace vs do zabudowy...
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Szendzielorz napisał:

    > Kurcze, pierwsze slysze zeby takie wymogi byly. Przeciez kupujac
    > mieszkanie czy dom od developera kupujesz obiekt / mieszkanie juz
    > odebrane, a w srodku jest pusto. Co nadzor interesuje czy masz kibel
    > czy kuchnie ? Przeciez oni sprawdzaja tylko INSTALACJE, a kibel czy
    > umywalka to juz nie jest element instalacji (jak dla mnie instalacja
    > konczy sie na syfonie).
    >
    > Jakas totalna bzdura z tym wyposazeniem mieszkania do odbioru - jakis
    > urzedas Ci chyba nagadal glupot :) Ja swoj dom zglosilem do odbioru 2
    > wrzesnia i po 3 tygodniach czyli 23 wrzesnia mam dom oficjalnie juz
> [...]

    No tak mi powiedział kierbud...
    Może trochę nadgorliwy jest, bo pracował kiedyś w nadzorze budowlanym,
    ale...
    chcący się wprowadzić i tak musze mieć na czym gotować i gdzie się umyć
    i załatwić potrzeby fizjologiczne...
    Z kuchni muszę mieć możliwość skorzystania jak z kuchni - ugotować,
    pozmywać.
    Przy schodach balustradę muszę mieć, bo to niebezpieczne użytkować je
    bez zabezpieczenia, przy balkonowych oknach/drzwiach, gdzie na zewnątrz
    nie mam balkonów, też muszę mieć barierki, ze ścian nie mogą wystawać
    niezabezpieczone kable elektryczne... to dla mnie jest oczywiste -
    względy bezpieczeństwa.
    Po prostu dom musi być zdatny do zamieszkania i tyle, dla mnie to coś
    raczej poza dyskusją.

    A skoro mam wstawiać jakiś sprzęt do gotowania, to chcę, żeby było to
    raczej coś docelowego i w związku z tym, że podobają mi/nam się
    urządzenia wolnostojące, rozważam wlaśnie zakup czegoś, co potem
    wkomponuje się w zabudowę, jak już przystąpię do jej wykonywania :-).