  • Data: 2010-11-08 00:22:11
    Temat: Re: wóz boryny a zameldowanie
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Lis, 23:26, Rentier <f...@g...com> wrote:

    > Kumpel mieszkał "wybudowany" przy ulicy z 6 lat między numerami 6 a 10 a miał numer
    215:-) Nawet
    > nabazgrał go farbą na elewacji.

    geodezyjny nr działki i nr porządkowy posesji, to dwie różne sprawy i
    ustalane przez dwa odrębne urzędy, na działce o jednym numerze możesz
    uzyskać dwa lub więcej numerów porządkowych dla każdego budynku
    a co meldunku, to przepisy jedno, a uparty urzędnik drugie... u mnie w
    gminie nie chcieli zameldować przed oddaniem domu do użytkowania, ale
    jak naliczyli mi podatek za ten niedokończony dom (bo w nim
    mieszkałem), to nagle zgrzyt i okazało się, że jednak chyba można i
    kazali złożyć podanie... ale minęło tyle czasu, że zdążyłem skończyć
    dom i normalnie zameldować
    a czy da się bez działki? ... hm nie wiem, ale śledziłem drogę przez
    mękę, pewnej rodziny z Wrocławia, która zapragnęła mieszkać na barce i
    chciała to zalegalizować... nie wiem, jak się to skończyło, po po
    dwóch latach ja zrezygnowałem ze śledzenia...:-)

    > Listonosz donosił mu korespondencję tak do niego zaadresowaną..

    to jeszcze inna sprawa, bardziej umowna, ja dostałem pocztówkę od
    znajomych, zaadresowaną: imię, nazwisko, miejscowość i "ostatni dom
    pod lasem"...:-)

    pozdrawiam
    s_13