  • Data: 2010-11-08 06:44:24
    Temat: Re: wóz boryny a zameldowanie
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Kumpel mieszkał "wybudowany" przy ulicy z 6 lat między numerami 6 a 10 a
    > miał numer 215:-) Nawet nabazgrał go farbą na elewacji.

    Numeracja tego typu pojawiała się często na wsiach, w których nie
    zarezerwowano numerów dla wolnych działek. Moi dalsi krewni mieli
    podobny 'numer' z numerem. Wybudowali dom na działce za domem numer 8 a
    dostali numer coś koło 260, bo akurat taki kolejny w gminie mieli.
    Natomiast w 'mojej' wsi, w takich przypadkach przydzielane były numery z
    dodatkami literowymi. Mój dom, kiedyś dostał numer 202a, bo był tuż za
    numerem 202. Wujek wybudował się jeszcze kawałek dalej, więc logicznie
    powinien dostać 202b lub 191a od innego sąsiada. Jednak dostał numer
    203a bo ponoć dlatego, że z tego domu pochodził :-)

    Teraz wprowadzili ulice i nową numerację i pozostawiono wolne,
    zarezerwowane numery. Jednak z tego, co liczę, to raczej braknie tych
    numerów. Przynajmniej na mojej ulicy.

    Kazek