  • Data: 2019-09-29 21:06:10
    Temat: Re: wpięcie do rury PCV 160mm
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-29 o 18:53, Uzytkownik pisze:

    > Pierdolisz od rzeczy.
    >
    > Rury kanalizacyjne nazywane PCV czy PVC niewiele mają wspólnego z
    > polichlorkiem winylu, który daje się rozpuszczać cykloheksanonem.
    > Większość z nich produkowana jest z polipropylenu. Nawet na rurach,
    > które są produkowane z PVC-U, cykloheksanon nie robi wrażenia. O ile
    > niektóre rury jeszcze się produkuje z PVC-U to już złączki do nich są z
    > polipropylenu. Tak więc i tak wielki chuj, bo niczym nie rozpuścisz PP.
    > (...)

    Jako laik, jeśli chodzi o tworzywa sztuczne, zapytam:
    Czy żywicą epoksydową po uprzednim matowieniu i odtłuszczeniu nie da się
    odpowiednio dobrze skleić?
    Mam na myśli trójnik siodłowy.

    Czyli: przyklejamy siodło do całej rury, po czym rozwiercamy w głównej
    rurze otwór dla górnego podpięcia - tego z siodła. Obrazowo: wiercimy
    wewnątrz skośnej rury w siodle.
    Wydaje mi się, że to można zrobić bez zamykania głównej rury korkiem -
    oczywiście przy założeniu, że dana 160 leci z posesji do studzienki -
    czyli jest niejako prywatna.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam