  • Data: 2011-08-18 20:42:09
    Temat: Re: wybór rekuperatora
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie wrociłem z budowy domu... i tak mi w dzisiejszy piękny wieczór

    > przyszłedł jeszcze jeden duuuzy plus WM (z reku czy to bez reku) ...

    > zamknięte okna i brak komarów :) - świeże powietrze nawiewane do domu przez

    > filtry ...

    > co Ty na to kogutek?? rosiczke moze ?? ;)

    > Pzdr.

    > Marcin W.

    Co Ty z tymi komarami wyskoczyłeś jak filip z konopi. Chciałbym sobie dobrać
    wentylatory do wentylacji mechanicznej, policzyć ile będzie mnie to kosztowało a
    tu jakieś komary. W mieście komarów nie ma. Zapraszam do tematu o krotności
    wymiany powietrza. Masz jakieś doświadczenie bo piszesz że u Ciebie to działa.
    Zanim założyłeś musiałeś jakoś oszacować ile potrzebujesz powietrza i dobrać
    wydajność wentylatorów. Nie bądź nieużyty i podziel się informacjami. Ale żeby
    nie zaśmiecać tego tematu , w tym o krotności. dasz się namówić?