  • Data: 2010-03-18 16:02:48
    Temat: Re: wycena instalacji odgromowej
    Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No więc ci kolega powiedział. Nie ma ta antena wystawać wcale, a lepiej
    > żeby jej tam w ogóle nie było, bo ta twoja instalacja odgromowa nic nie
    > zmieni.

    też o tym myśłałem, przed wprowadzeniem mam zamiar ją zamontować w innym
    miejscu

    tylko pytanie jak dam, drut powyzej anteny, to myslisz, ze dalej będzie
    problem,

    sporo domów ma anteny na dachu + odgromienie, bloki itp

    > Pewnie ja :-)

    a to całkiem możliwe :)

    > Nie tylko chodzi o otwory. Otwory trzeba zakleić klejem do styropianu,
    > szczelnie. Tu chodzi o przewodzenie ciepła przez materiał. Radiator od
    > procesora tam zrobiłeś czaisz ?

    czaję czaję :)
    ale wiesz kilka różnych ekip budowało domy znajomym i każdy ma tak jak ja.

    chociaż rok temu jak rozmawialiśmy, zacząłem obserwować i faktycznie w
    rybniku i kilku innych miejscach widziałem
    styropian