  • Data: 2013-08-28 16:23:09
    Temat: Re: wycena płotu do oceny
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tam gdzie brama to przede wszystkim fundament, zbrojony i na 110cm.
    > Inaczej w zimie woda wysadzi ci to coś i brama nie będzie celować. I musi
    > być solidna bryła betonu przy bramie jako przeciwwaga ciężaru bramy. Wlej
    > tam z gruchy 1-2 m3 w zbrojony szalunek żeby się nie rozlazło.

    Zastanawiam się czy po prostu samemu nie zrobić fundamentu porządnie
    zazbrojonego

    i po całości wszystko zazbrojone od początku do samego końca połączone

    nawet pod bramą, bo z tego co wynika z rozmowy fundamencik jakis lipny pod
    słupkami tylko dadzą a mam obawy ze to właśnie woda rozsadzi

    + wypuszczone pręty żebrowane połączone z fundamentem na murowane słupki
    a samo murowanie zlecic tym co to robią dobrze i precyzyjnie.

    pozdrawiam