  • Data: 2010-10-20 09:37:04
    Temat: Re: wyciskarka do owocow
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Suri" <b...@p...fm> wrote in message
    news:623649dd-baec-4d79-b6c5-97f97e611e59@l20g2000yq
    m.googlegroups.com...
    On 20 Paź, 10:56, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
    > "Suri" <b...@p...fm> wrote in message

    .googlegroups.com...
> [...]
    y/roboty_kuchenne/fenomen_z_sokowi...

    > Masz to i sprawdza sie?
    > Nie staje na bardziej łykowatym buraku?
    >
    > A powinien?
    > Jeżeli chcesz robić biznes to potrzebna ci mocniejsza maszyna NMK 110, a
    > tu
    > przystawka do rozdrabniania, która nawet łykowatych buraków się nie
    > przestraszy:http://spomasz-naklo.eu/sklep/produkt,Pr
    zystawka_do_rozdrabniania_jar...

    :) Nie no bez przesady.
    Mnie chodzi i ostrość ostrzy\tarcz i obroty, wszak wiadomo, ze
    te potrafią zdziałać cuda nawet przy dość niskim W
    patrz--> miksy zeptera 170W a moc obrotowa robi swoje :)
    No wiesz, jak juz rękę rozmachasz.... ;)

    Mam ten sprzęt i spokojnie wystarcza nawet do prac przy przetworach. Np.
    buraki na barszcz tnę tarczą do frytek, daję do twistów, zalewam zakwaszoną
    octem wodą i pasteryzuję. W zimie do barszczu jak znalazł. Nie mam juz strat
    przechowalniczych, które zjadały mi co roku połowę zbioru, dzięki temu nie
    ma potrzeby siać tyle co dawniej. To samo z dynią np. na zupę - obieram ze
    skórki i trę na wiórki. Po wrzuceniu do rosołu błyskawicznie się gotują i
    mogę zmiksować. Szybko i małe straty witaminowe. Podobnie marmolada z dyni i
    innych owoców. Smak zachowują oryginalny przy tak krótkiej obróbce. Niektóre
    przetwory pochłaniały wiele dni aby je przerobić, z maszynkami Zelmera po
    dwu dniach mam spokój.