  • Data: 2013-10-17 21:42:50
    Temat: Re: wykończenie brzegu tarasu - woda
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, October 17, 2013 12:00:59 PM UTC+2, quent wrote:

    > Zaj... rynna! Idealna do mojego przypadku :-)
    >
    > Może z taką rynną uda mi się zrobić tylko jeden spływ :-)
    >
    > Choć pewnie jak sobie zaraz policzę koszty to mi opadnie entuzjazm ;-)

    Ja u siebie obróbki z tytan-cynku robiłem właśnie - arkusz kosztował coś 150-200 zeta
    (2 m2). A to i tak było duuuużo taniej niż wspomniane wcześniej listwy kapinosowe z
    aluminium -kosztowały 75 zł/mb czy jakoś tak (z takiego arkusza Ti-Zn miałem prawie 8
    mb obróbek).

    A płytki - hmm, wydaje mi się, że to jednak nie taras na gruncie i na takich
    balkonowych raczej się nie spotkałem z odpadaniem (wiadomo, zależy jaki kto klej
    daje).

    mucher