  • Data: 2009-12-17 13:49:36
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: "mm" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    From: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sent: Thursday, December 17, 2009 2:26 PM
    Subject: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade

    > mm> Dwa pytania:
    >
    > 1. a jak odchyla te promieniowanie mój ceramiczny (czyli zupełnie jak
    > płytka glazurnicza) kubek z herbatą? (i czy zależy to od rodzaju herbaty?)
    >
    > 2. czy znasz obiektywny jakiś sposób na wykrywanie tego promieniowania i
    > jego odchyleń? Obiektywny, czyli nie taki, którego mogę użyć do
    > udowodnienia istnienia Latającego Potwora Spaghetti (bo wyczuwam jego
    > obecność i jestem w stanie wskazać, że akurat manipuluje swoim boskim
    > kluskowym odnóżem)

    jak odchyla ? pomiar przez róźdzkę chociażby z witki wierzbowej można to
    sprawdzić
    nie musi być super hiper turbo różdzka , różdżka to tylko wskaźnik jest
    ,nie żadne cudo.
    Każdemu działa róźdzka, sceptykom przeważnie mniej .
    Jak odchyla Twój kubek ? trzeba zrobić rzeczywisty pomiar na obiekcie tylko
    tym kubkiem
    natomiast płytka ceramiczna o tych wymiarach ułożona wg.kierunków świata
    działa ok 1 miesiąc
    potem trzebą ja odpromieniować .Stopień mocy cieku też sie sprawdza różdzką
    albo wahadłem _ wahadło to też tylko wskaźnik jest . Te przyrządy to tylko
    wskażniki twojego biologicznego detektora który ma każdy człowiek łącznie ze
    zwierzętami.
    NIe ma się co tu rozwodzić bo to temat rzeka ... na rynku jest więcej
    oszustów radiestetów niż prawdziwych
    znawców tematu.