  • Data: 2009-12-17 13:42:08
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Gru, 14:29, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Od kilku lat - tylko dla znajomych, ale myślę, że należałoby pomóc też
    > innym. Generalnie nadaje się dowolna metalowa siatka - trzeba ją tylko
    > odpowiednio potraktować znanym mi sposobem.

    Znam ten przepis. Można zrobić tą siatkę samemu. Trzeba kupić zwykła
    siatkę i ją swyczajnie posikać. No ale nie każdy może to zrobić. Mogą
    to robić tylko ektoesteci, bo tylko ich mocz ma takie właściwości. Ale
    potwierdzam że potem żadnych ektopotworów nie należy się obawiać. No i
    nie jest to takie drogie. 1 m2 uzdatnionej siatki to tylko 1000zł. Cóż
    to jest w porównaniu do całkowitych kosztów budowy! Polecam !!!!!
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.