  • Data: 2019-11-16 05:34:25
    Temat: Re: wymeldowanie dorosłego dziecka
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 15 listopada 2019 14:53:54 UTC-6 użytkownik ToMasz napisał:
    > witam
    >
    > mieszkają sobie spokojnie starsi ludzie. niespodziewanie do ich
    > mieszkania przejeżdża dorosła córka z... noworodkiem, wnuczkiem takim
    > malutkim. Informuje rodziców ze teraz ze swoim dzieckiem będzie tu
    > mieszkać, bo nie wymeldowała się. Ma do tego prawo? Czy rodzice, będący
    > właścicielem mieszkania mogą ją wymeldować. (pomijamy kwestie etyczne,
    > interesuje mnie tylko sytuacja prawna)
    > z góry dziękuję

    Temat jest skomplikowany.
    Da sie wymeldowac ale aby to zrobic trzeba zrozumienia sytuacji przez urzednika i
    albo braku osoby wymeldowywanej albo jej wspolpracy.

    W praktyce jak zameldowana i siedzi w srodku ze swoimi gratami to bedzie prawie
    niemozliwe niezaleznie od tego jakie kto tu paragrafy zacytuje.